MAFRA dál dominuje českému trhu. Její tištěné tituly čte přes 2,4 milionu lidí na každé vydání

Profilovka
před 1 hodinou

ČR - 14.11.2025

Mediální skupina MAFRA si i podle nejnovějších výsledků výzkumu Media projekt udržuje nejsilnější postavení mezi vydavateli v České republice. Její noviny a časopisy oslovují 2,45 milionu čtenářů na jedno vydání, přičemž u poloviny titulů roste čtenost. Skupina tak potvrzuje dlouhodobou stabilitu i široké pokrytí klíčových čtenářských segmentů.

MAFRA dominuje nejen v oblasti celostátních deníků, ale také mezi společenskými, lifestylovými a programovými magazíny. Její portfolio tak zůstává jedním z nejatraktivnějších pro inzerenty, kteří hledají široký zásah i jasně profilované cílové skupiny.

Mladá fronta DNES a Metro drží pozice nejčtenějších deníků

Mladá fronta DNES dál potvrzuje roli nejčtenějšího seriózního zpravodajského deníku v Česku, který sleduje 363 tisíc čtenářů na vydání. Bezplatný deník Metro si pak udržuje pevnou pozici v hlavním městě s čteností 280 tisíc lidí.

K pilířům nabídky patří také jejich vkládané magazíny. Magazín DNES + TV čte 386 tisíc čtenářů a drží se na špičce tuzemských magazínů. Silnou pozici potvrzuje i Ona DNES s 205 tisíci čtenářů, patřící mezi nejčtenější ženské magazíny. Dlouhodobou oblibu mají také přílohy Speciál DNES (114 tis.), Víkend DNES (177 tis.) a orientační příloha Lidových novin – Orientace, která roste na 97 tisíc čtenářů.

TÉMA roste, společenské týdeníky drží stabilní pozici

V segmentu zpravodajských časopisů si dobře vede týdeník TÉMA, který posílil o více než 11 % a čte jej 161 tisíc lidí. K nejsilnějším společenským titulům se tradičně řadí také Rytmus života (247 tis.) a Pestrý svět (148 tis.).

Ženské a lifestylové tituly potvrzují postavení MAFRY jako lídra

MAFRA zůstává klíčovým hráčem také v oblasti ženských a lifestylových časopisů. Čtrnáctideník Žena a život čte 201 tisíc lidí a zaznamenal růst o sedm procent. Dobře si vede i Cosmopolitan (127 tis., +5 %) a Harper’s Bazaar (76 tis., +6 %). Mezi týdeníky dominují Chvilka pro tebe (251 tis.) a Tina (141 tis.).

TV Max dál vede televizní magazíny

V segmentu programových a televizních časopisů si svou dlouhodobou jedničku drží TV Max s 402 tisíci čtenáři. Rostoucí zájem čtenářů zaznamenávají také tituly TV Plus, Týdeník Televize a TV Revue, které posilují pozici vydavatelství v této oblasti.

MAFRA tak i nadále potvrzuje, že její tištěná média patří mezi nejsledovanější v České republice a nabízí široký zásah napříč věkovými i zájmovými skupinami.

Zdroj: MAFRA

Foto: Ilustrační foto, AI

MAFRA čtenost novin české deníky magazíny

Výběr článků
Autor: Krajská zdravotní, a.s.
Krajská zdravotní, a.s. – před 3 minutami
ÚSTÍ NAD LABEM / MOST - 14.11.2025 Krajská zdravotní se i letos zapojí do připomínky Světového dne předčasně narozených dětí. Ten...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 17 hodinami
LOUNY - 13.11.2025 Kriminalisté z Lounska objasnili dvojici vloupání, ke kterým došlo v jeden den – dopoledne v Lounech a o pár h...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 19 hodinami
LITOMĚŘICE - 13.11.2025 Litoměřická nemocnice otevřela po rozsáhlé rekonstrukci modernizovanou porodnici, která spadá pod Krajsko...
Premium články
Autor: ESIMA, s.r.o.
ESIMA, s.r.o. – 13. 10. 2025
CHOMUTOVSKO - 10.10.2025 Značka EBBIE vznikla z radosti, lidskosti a spontánní pomoci v době pandemie. Dnes nabízí ručně šité pro...
BRNO - 07.10.2025     /Advertoriál/ Když se kabina uzavře a motor zaburácí, není cesty zpět. Tělo se vmáčkne do sedačky, srdce zr...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – 05. 10. 2025
ÚSTÍ NAD LABEM - 05.10.2025 V redakci jsme zvyklí sledovat dění kolem sebe. Nejen to, co se děje na ulici, v zastupitelstvech neb...