ČR - 14.11.2025
Mediální skupina MAFRA si i podle nejnovějších výsledků výzkumu Media projekt udržuje nejsilnější postavení mezi vydavateli v České republice. Její noviny a časopisy oslovují 2,45 milionu čtenářů na jedno vydání, přičemž u poloviny titulů roste čtenost. Skupina tak potvrzuje dlouhodobou stabilitu i široké pokrytí klíčových čtenářských segmentů.
MAFRA dominuje nejen v oblasti celostátních deníků, ale také mezi společenskými, lifestylovými a programovými magazíny. Její portfolio tak zůstává jedním z nejatraktivnějších pro inzerenty, kteří hledají široký zásah i jasně profilované cílové skupiny.
Mladá fronta DNES a Metro drží pozice nejčtenějších deníků
Mladá fronta DNES dál potvrzuje roli nejčtenějšího seriózního zpravodajského deníku v Česku, který sleduje 363 tisíc čtenářů na vydání. Bezplatný deník Metro si pak udržuje pevnou pozici v hlavním městě s čteností 280 tisíc lidí.
K pilířům nabídky patří také jejich vkládané magazíny. Magazín DNES + TV čte 386 tisíc čtenářů a drží se na špičce tuzemských magazínů. Silnou pozici potvrzuje i Ona DNES s 205 tisíci čtenářů, patřící mezi nejčtenější ženské magazíny. Dlouhodobou oblibu mají také přílohy Speciál DNES (114 tis.), Víkend DNES (177 tis.) a orientační příloha Lidových novin – Orientace, která roste na 97 tisíc čtenářů.
TÉMA roste, společenské týdeníky drží stabilní pozici
V segmentu zpravodajských časopisů si dobře vede týdeník TÉMA, který posílil o více než 11 % a čte jej 161 tisíc lidí. K nejsilnějším společenským titulům se tradičně řadí také Rytmus života (247 tis.) a Pestrý svět (148 tis.).
Ženské a lifestylové tituly potvrzují postavení MAFRY jako lídra
MAFRA zůstává klíčovým hráčem také v oblasti ženských a lifestylových časopisů. Čtrnáctideník Žena a život čte 201 tisíc lidí a zaznamenal růst o sedm procent. Dobře si vede i Cosmopolitan (127 tis., +5 %) a Harper’s Bazaar (76 tis., +6 %). Mezi týdeníky dominují Chvilka pro tebe (251 tis.) a Tina (141 tis.).
TV Max dál vede televizní magazíny
V segmentu programových a televizních časopisů si svou dlouhodobou jedničku drží TV Max s 402 tisíci čtenáři. Rostoucí zájem čtenářů zaznamenávají také tituly TV Plus, Týdeník Televize a TV Revue, které posilují pozici vydavatelství v této oblasti.
MAFRA tak i nadále potvrzuje, že její tištěná média patří mezi nejsledovanější v České republice a nabízí široký zásah napříč věkovými i zájmovými skupinami.
Zdroj: MAFRA
Foto: Ilustrační foto, AI
MAFRA čtenost novin české deníky magazíny