T-Mobile ve třetím čtvrtletí: Data rostou, nová investice do datacentra a milion zákazníků programu Magenta Moments

Profilovka
18. 11. 2024

ČR - 18.11.2024

Operátor T-Mobile se ve třetím čtvrtletí roku 2024 zaměřil na kvalitu služeb a růst své 6,5milionové zákaznické základny. Potvrzuje se trend rostoucí spotřeby dat – ta meziročně vzrostla o 28 %. T-Mobile pokračoval v investicích do výstavby a modernizace sítě, přičemž pro rok 2024 alokoval 4,9 miliardy korun. Součástí investic bylo i otevření nového křídla datového centra DC7.

Program Magenta Moments překročil významný milník – 1 milion registrovaných zákazníků. Počet uživatelů MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, zatímco počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Přestože T-Mobile zaznamenal mírný pokles tržeb o 1,8 %, zůstává ziskovost stabilní s růstem 10 %.

„Třetí kvartál roku 2024 potvrdil, že jsme spolehlivým partnerem, ať už jde o letní hudební a sportovní aktivity nebo náročné situace, jako byly letošní povodně,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic. Operátor se rovněž soustředí na digitalizaci a otevírání společenských témat, včetně boje proti nenávistnému obsahu na internetu.

Mezi letními aktivitami dominoval Colours of Ostrava, kde T-Mobile nabídl návštěvníkům 5G pokrytí a podporoval recyklaci starých telefonů. Sportovní fanoušci si užili Olympijskou vesnici v Mostě a sledování her s MAGENTA TV.

Novinkou je služba Magenta Wi-Fi s gigabitovou rychlostí a inteligentní mesh sítí pro stabilní pokrytí domácností. V divizi T-Business spustil T-Mobile provoz nového křídla datového centra DC7 s plochou 3 500 m². Tato investice reaguje na vysokou poptávku a poskytuje moderní IT zázemí pro firmy i státní správu.

V září operátor představil nové Plus tarifní portfolio MAGENTA TV, zjednodušil nabídku DSL a spustil službu Watch Connection pro chytré hodinky Samsung Galaxy Watch LTE.

Během rozsáhlých povodní T-Mobile poskytl zákazníkům volání a datování zdarma a přispěl částkou 10 milionů korun na pomoc zasaženým oblastem. Zaměstnanci přidali další 3 miliony korun ve sbírce, kterou operátor ztrojnásobil.

T-Mobile se také soustředil na vzdělávání svých zaměstnanců a podporu bezplatného digitálního vzdělávání pro neziskové organizace v rámci jubilejního 10. ročníku Digitální akademie. Nová kampaň #JsmeSamiSebou zdůraznila autenticitu a rozmanitost zaměstnanců.

Zdroj a foto: T-Mobile

 

T-Mobile Magenta Moments DC7 Datové centrum mobilní data modernizace sítě

Výběr článků
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 9 hodinami
ČR - 23.09.2025 Ministerstvo zdravotnictví dnes představilo dokument, který může zásadně proměnit přístup Česka k prevenci nemocí...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 10 hodinami
ČR - 23.09.2025 Jaro a začátek léta přinesly vyšší účty za teplo. Spotřeba v centrálních soustavách zásobování teplem v prvním po...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 11 hodinami
ČR - 23.09.2025 Ve druhém čtvrtletí letošního roku provedla Česká obchodní inspekce (ČOI) sérii kontrol v bazarech a zastavárnách...
Premium články
Autor: Čistíme za Vás
Čistíme za Vás – 19. 08. 2025
ÚSTECKÝ KRAJ - 11.08.2025    /Advertoriál/ S příchodem podzimních plískanic a sychravých dnů se domov stává naší největší oázou k...
Autor: VÝTAHY DC, s.r.o.
VÝTAHY DC, s.r.o. – 18. 08. 2025
ÚSTECKÝ KRAJ - 18.08.2028      /Advertoriál/ Pro většinu z nás je jízda výtahem naprostou samozřejmostí. Nastoupíme, zmáčkneme tl...
Autor: Vladimír Manda
Vladimír Manda – 16. 07. 2025
ÚSTÍ NAD LABEM - 16.07.2025 /Advertoriál/ Léto přichází v plné síle a s ním i touha po odlehčení — ať už jde o šatník nebo každod...