T-Mobile ve třetím čtvrtletí: Data rostou, nová investice do datacentra a milion zákazníků programu Magenta Moments

Profilovka
18. 11. 2024

ČR - 18.11.2024

Operátor T-Mobile se ve třetím čtvrtletí roku 2024 zaměřil na kvalitu služeb a růst své 6,5milionové zákaznické základny. Potvrzuje se trend rostoucí spotřeby dat – ta meziročně vzrostla o 28 %. T-Mobile pokračoval v investicích do výstavby a modernizace sítě, přičemž pro rok 2024 alokoval 4,9 miliardy korun. Součástí investic bylo i otevření nového křídla datového centra DC7.

Program Magenta Moments překročil významný milník – 1 milion registrovaných zákazníků. Počet uživatelů MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, zatímco počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Přestože T-Mobile zaznamenal mírný pokles tržeb o 1,8 %, zůstává ziskovost stabilní s růstem 10 %.

„Třetí kvartál roku 2024 potvrdil, že jsme spolehlivým partnerem, ať už jde o letní hudební a sportovní aktivity nebo náročné situace, jako byly letošní povodně,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic. Operátor se rovněž soustředí na digitalizaci a otevírání společenských témat, včetně boje proti nenávistnému obsahu na internetu.

Mezi letními aktivitami dominoval Colours of Ostrava, kde T-Mobile nabídl návštěvníkům 5G pokrytí a podporoval recyklaci starých telefonů. Sportovní fanoušci si užili Olympijskou vesnici v Mostě a sledování her s MAGENTA TV.

Novinkou je služba Magenta Wi-Fi s gigabitovou rychlostí a inteligentní mesh sítí pro stabilní pokrytí domácností. V divizi T-Business spustil T-Mobile provoz nového křídla datového centra DC7 s plochou 3 500 m². Tato investice reaguje na vysokou poptávku a poskytuje moderní IT zázemí pro firmy i státní správu.

V září operátor představil nové Plus tarifní portfolio MAGENTA TV, zjednodušil nabídku DSL a spustil službu Watch Connection pro chytré hodinky Samsung Galaxy Watch LTE.

Během rozsáhlých povodní T-Mobile poskytl zákazníkům volání a datování zdarma a přispěl částkou 10 milionů korun na pomoc zasaženým oblastem. Zaměstnanci přidali další 3 miliony korun ve sbírce, kterou operátor ztrojnásobil.

T-Mobile se také soustředil na vzdělávání svých zaměstnanců a podporu bezplatného digitálního vzdělávání pro neziskové organizace v rámci jubilejního 10. ročníku Digitální akademie. Nová kampaň #JsmeSamiSebou zdůraznila autenticitu a rozmanitost zaměstnanců.

Zdroj a foto: T-Mobile

 

T-Mobile Magenta Moments DC7 Datové centrum mobilní data modernizace sítě

Výběr článků
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 5 hodinami
ÚSTECKÝ KRAJ - 23.12.2025 Krajská zdravotní upozorňuje obyvatele Ústeckého kraje na provozní dobu nemocničních lékáren během váno...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 7 hodinami
ÚSTECKÝ KRAJ - 23.12.2025 České středohoří a Ústecký kraj mají další důvod k radosti. V celostátní anketě o nejoblíbenější cyklot...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 8 hodinami
DĚČÍN - 23.12.2025 Vedení Děčína se rozhodlo pokračovat v cestě, která se v minulých letech osvědčila. Obyvatelé města budou moci...
Premium články
Autor: GRILMEN s.r.o.
GRILMEN s.r.o. – 09. 12. 2025
ČR - 09.12.2025   /Advetorial/ S blížícím se koncem roku vrcholí každoroční dilema spojené s výběrem vánočních dárků. Zvláště u m...
Autor: Vladimír Manda
Vladimír Manda – 08. 12. 2025
ÚSTÍ NAD LABEM - 05.12.2025    /Advetorial/ Zima roku 2025 přichází s jasným vzkazem: pohodlí už nemusí ustupovat stylu. Letošní...
Autor: Kama spol. s r.o.
Kama spol. s r.o. – 26. 11. 2025
ČR - 26.11.2025     /Advetorial/ Spojení pletací příze a kuchyňského vybavení může znít jako oxymóron, ale pro tradiční českou zn...