T-Mobile ve třetím čtvrtletí: Data rostou, nová investice do datacentra a milion zákazníků programu Magenta Moments

Profilovka
18. 11. 2024

ČR - 18.11.2024

Operátor T-Mobile se ve třetím čtvrtletí roku 2024 zaměřil na kvalitu služeb a růst své 6,5milionové zákaznické základny. Potvrzuje se trend rostoucí spotřeby dat – ta meziročně vzrostla o 28 %. T-Mobile pokračoval v investicích do výstavby a modernizace sítě, přičemž pro rok 2024 alokoval 4,9 miliardy korun. Součástí investic bylo i otevření nového křídla datového centra DC7.

Program Magenta Moments překročil významný milník – 1 milion registrovaných zákazníků. Počet uživatelů MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, zatímco počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Přestože T-Mobile zaznamenal mírný pokles tržeb o 1,8 %, zůstává ziskovost stabilní s růstem 10 %.

„Třetí kvartál roku 2024 potvrdil, že jsme spolehlivým partnerem, ať už jde o letní hudební a sportovní aktivity nebo náročné situace, jako byly letošní povodně,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic. Operátor se rovněž soustředí na digitalizaci a otevírání společenských témat, včetně boje proti nenávistnému obsahu na internetu.

Mezi letními aktivitami dominoval Colours of Ostrava, kde T-Mobile nabídl návštěvníkům 5G pokrytí a podporoval recyklaci starých telefonů. Sportovní fanoušci si užili Olympijskou vesnici v Mostě a sledování her s MAGENTA TV.

Novinkou je služba Magenta Wi-Fi s gigabitovou rychlostí a inteligentní mesh sítí pro stabilní pokrytí domácností. V divizi T-Business spustil T-Mobile provoz nového křídla datového centra DC7 s plochou 3 500 m². Tato investice reaguje na vysokou poptávku a poskytuje moderní IT zázemí pro firmy i státní správu.

V září operátor představil nové Plus tarifní portfolio MAGENTA TV, zjednodušil nabídku DSL a spustil službu Watch Connection pro chytré hodinky Samsung Galaxy Watch LTE.

Během rozsáhlých povodní T-Mobile poskytl zákazníkům volání a datování zdarma a přispěl částkou 10 milionů korun na pomoc zasaženým oblastem. Zaměstnanci přidali další 3 miliony korun ve sbírce, kterou operátor ztrojnásobil.

T-Mobile se také soustředil na vzdělávání svých zaměstnanců a podporu bezplatného digitálního vzdělávání pro neziskové organizace v rámci jubilejního 10. ročníku Digitální akademie. Nová kampaň #JsmeSamiSebou zdůraznila autenticitu a rozmanitost zaměstnanců.

Zdroj a foto: T-Mobile

 

T-Mobile Magenta Moments DC7 Datové centrum mobilní data modernizace sítě

Výběr článků
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 3 hodinami
ÚSTÍ NAD LABEM - 08.11.2025 Plánovaná dlouhodobá uzavírka silnice I/9 mezi Svorem a Novou Hutí vyvolala v posledních dnech značné...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – před 21 hodinami
LITOMĚŘICE - 07.11.2025 Psychické problémy dětí a dospívajících se stávají tématem, které už nelze přehlížet. Úzkosti, deprese ne...
Autor: ČTK Protext
ČTK Protext – před 23 hodinami
ČR - 07.11.2025 Trh se starožitnými šperky prochází v posledních dvou letech výraznými změnami. Ovlivňuje jej nejen ekonomická a...
Premium články
Autor: ESIMA, s.r.o.
ESIMA, s.r.o. – 13. 10. 2025
CHOMUTOVSKO - 10.10.2025 Značka EBBIE vznikla z radosti, lidskosti a spontánní pomoci v době pandemie. Dnes nabízí ručně šité pro...
BRNO - 07.10.2025     /Advertoriál/ Když se kabina uzavře a motor zaburácí, není cesty zpět. Tělo se vmáčkne do sedačky, srdce zr...
Autor: Redakce iÚSTECKO
Redakce iÚSTECKO – 05. 10. 2025
ÚSTÍ NAD LABEM - 05.10.2025 V redakci jsme zvyklí sledovat dění kolem sebe. Nejen to, co se děje na ulici, v zastupitelstvech neb...