PRAHA - 30.09.2025
Mobilní operátor Vodafone představil novou klientskou aplikaci s názvem Můj Vodafone+, která nahradí stávající aplikaci Můj Vodafone. Klíčovými změnami jsou výrazné posílení bezpečnosti na úroveň známou z bankovního sektoru, kompletní přepracování uživatelského prostředí s důrazem na personalizaci a spuštění mezinárodního věrnostního programu Vodafone Happy.
Nová aplikace bude dostupná pro operační systémy iOS a Android v první polovině října a je výsledkem několikaletého interního vývoje, do kterého společnost investovala desítky milionů korun.
Bankovní zabezpečení a chytrý asistent
Nejzásadnější novinkou je zabezpečení. Aplikace Můj Vodafone+ nově vyžaduje dvoufázové ověření (2FA) pro přihlášení, které zákazníci znají z bankovních aplikací. Samozřejmostí je i podpora biometrického ověřování (otisku prstu nebo sken obličeje), což má zvýšit komfort a ochranu dat. Vodafone původní aplikaci vyvíjel s externími dodavateli, novou verzi si ale vyvinul sám, čímž chce zajistit maximální kontrolu nad bezpečností.
Dále operátor uvádí, že nové rozhraní – takzvaný dashboard – se bude dynamicky přizpůsobovat individuálním potřebám každého uživatele. Čtenář tak uvidí na první pohled ty informace a služby, které využívá nejčastěji, ať už jde o kontrolu spotřeby dat, nebo stav plateb.
Součástí aplikace je také chatbot TOBi založený na umělé inteligenci, který má v budoucnu poskytovat rychlejší a efektivnější podporu. Chatbot se má učit z interakcí a pomáhat například s vysvětlením položek na faktuře či s informacemi k výměně SIM karty.
Věrnostní program Vodafone Happy míří do Česka
Spolu se spuštěním aplikace Vodafone zároveň zavádí nový věrnostní program Vodafone Happy. Jedná se o platformu, kterou operátor již využívá v sedmi zemích a využívá ji 30 milionů uživatelů.
Program Happy nemá fungovat jen jako generátor plošných slev třetích stran. Místo toho má nabídky personalizovat na základě využívání služeb a délky trvání smluvního vztahu. Zákazníci tak mají získat individuálně sjednané slevy a výhody u partnerských obchodníků, přičemž do programu mají být zařazeny i gamifikační prvky.
„Uvedení aplikace Můj Vodafone+ a věrnostního programu Vodafone Happy je klíčovým milníkem naší digitální strategie,“ uvedl Doğu Kir, viceprezident Vodafonu pro spotřebitelský segment. „Naším cílem je přinášet zákazníkům nejen špičkovou úroveň zabezpečení a komfortu, ale také maximálně personalizované služby a nabídky.“
Současní uživatelé budou v průběhu několika měsíců vyzváni ke stažení nové aplikace. Původní verze Můj Vodafone zůstane po tuto přechodnou dobu v provozu. V budoucnu plánuje operátor do aplikace integrovat i funkce jako ověření identity během hovoru či možnost diagnostikovat stav pevného internetu bez nutnosti kontaktovat technika.
Zdroj: TZ Vodafone
Můj Vodafone+ Vodafone aplikace Vodafone Happy věrnostní program Mobilní aplikace s 2FA Vodafone zabezpečení jako v bance Personalizace mobilních služeb Chatbot TOBi Vodafone